I. Despre Noi 

E-fishent SRL (“E-FISHENT”), cu sediul social in Linia de Centura nr.5, Parcul industrial CTPark Bucharest North, Unitatea D, parter, Spatiul D1, biroul nr.27, Stefanestii de Jos, Ilfov, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J23/4049/2018, avand CUI RO39795280, gestioneaza si administreaza subsectiunea adresata exclusiv consumatorilor, disponibila pe website-ul https://www.micul-fermier.ro/ (“Website-ul B2C”).

Website-ul B2C este o subsectiune a platformei online Micul Fermier care ofera clientilor sai persoane fizice posibilitatea de a achizitiona produselor comercializate in cadrul acesteia. Achizitia produselor se face pe baza comenzilor primite prin website sau telefon.

II. Definitii 

Comanda – document electronic prin care Utilizatorul transmite Vanzatorului, intentia sa ferma de a achizitiona Produsele indicate in aceasta.

Cont – sectiunea din Website-ul B2C formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Utilizatorului plasarea Comenzii si care contine informatii despre acesta, precum si istoricul Comenzilor plasate pe Website-ul B2C. Utilizatorul este responsabil si se va asigura ca toate informatiile din Cont sunt corecte, complete si actualizate.

Contract – contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Utilizator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Utilizatorului.

Cos – sectiune din Website-ul B2C care permite Utilizatorului sa adauge Produsele pe care doreste sa le achizitioneze.

Comentariu – o evaluare scrisa realizata de catre Utilizator cu privire la un Produs disponibil pe Website-ul B2C.

Comunicari comerciale – orice tip de mesaj trimis printr-un mijloc de comunicare electronic si/sau prin orice alt mijloc de comunicare disponibil care contine comunicari comerciale sau invitatii de participare la sondaje de opinie.

Micul Fermier – platforma online prin care E-fishent pune la dispozitia exclusiva a consumatorilor, astfel cum sunt definiti de legislatia in domeniul protectiei consumatorilor, Produsele disponibile pe Website-ul B2C.  

Produs – orice produs listat pe Website-ul B2C pe care Vanzatorul il furnizeaza prin intermediul Website-ului B2C.

Utilizator: orice persoana fizica sau juridica care viziteaza si/sau interactioneaza cu site-ul Website-ul B2C

Consumator: Utilizatorul persoana fizica  care are varsta de cel putin 18 ani, care si-a create un Cont pe Website-ul B2C si care plaseaza o Comanda Online pe Website-ul B2C sau care plaseaza o comanda Telefonica si care si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii.

Vanzator – societatea E-fishent SRL.

III. Inregistrarea Utilizatorului

Platforma online Micul Fermier si subsectiunea Website B2C pot fi accesate in mod gratuit, iar simpla navigare pe paginile acestora nu este conditionata de inregistrarea ca Utilizator. 

Pentru a beneficia de Produsele comercializate pe Website-ul B2C, precum si de servicii conexe, este necesara inregistrarea ca Utilizator. 

Inregistrarea ca Utilizator presupune acceptarea prealabila a prezentilor termeni si conditii de utilizare a Website-ului B2C (“Termeni si conditii”) si a Politicii de Confidentialitate. Acestea constituie baza contractuala a raporturilor dintre Utilizator si Vanzator.

Intrucat prevederile Termenilor si conditiilor si ai Politicii de Confidentialitate pot fi modificate, va rugam sa le revedeti periodic. In conditiile in care nu veti mai fi de acord cu prevederile acestora, va rugam sa nu mai accesati/folositi Website-ul B2C.

Daca folositi Website-ul B2C, sunteti responsabil cu privire la pastrarea confidentialitatii datelor de acces in Contul de Utilizator si va asumati responsabilitatea pentru toate activitatile efectuate din Contul de Utilizator.

IV. Procedura de cumparare

Pentru a cumpara si a intra in posesia Produselor oferite spre vanzare pe Website-ul B2C este necesara parcurgerea urmatoarelor etape:

• inregistrarea ca Utilizator al Website-ului B2C;

• identificarea si alegerea Produselor si adaugarea acestora in Cos;

• comandarea Produselor selectate;

• efectuarea platii Produselor. Plata se efectueaza online la momentul plasarii Comenzii sau ramburs in momentul livrarii Produselor de catre curier.  Costul final va contine pretul Produsului comandat cu TVA inclus, pretul timbrului verde,  daca este cazul, precum si pretul livrarii, daca este cazul. Daca valoarea Produselor comandate este de minimum 500 de Lei, livrarea Produselor este gratuita. Daca valoarea Produselor comandate este mai mica 500 de Lei, Utlizatorul va suporta costul livarii.

• livrarea produselor comandate. Acestea vor fi insotite, daca este cazul, de certificatul de garantie, de certificatul cu privire la service-ul post-vanzare asigurat de catre producator/importator/distribuitor si/sau alte certificate, daca este cazul.

Vanzatorul depune toate eforturile pentru a fi cat se poate de precis in descrierea Produselor. Cu toate acestea, nu garanteaza ca descrierea Produselor sau a altor tipuri de materiale care au legatura cu acestea sunt precise, complete, curente sau fara erori. 

Informatiile folosite pentru descrierea Produselor disponibile pe Website-ul B2C nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

Toate tarifele aferente Produselor prezentate pe Website-ul B2C sunt exprimate in Lei si includ T.V.A., precum si orice alte taxe legale (taxa de timbru verde), daca este cazul.

Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Produselor si va efectua livrarea Produselor doar pe teritoriul Romaniei.

Vanzatorul va realiza livrarea Produselor in termen maxim de 2 zile lucratoare pentru produsele normale si in maxim 5 zile pentru produsele agabaritice.

Proprietatea asupra Produselor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Utilizatorului.

Prin plasarea unei Comenzi pe Website-ul B2C sau prin telefon, sunteti de acord cu forma de comunicare (telefonica sau prin e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza activitatea.

Cumparatorul are dreptul de a scrie un Comentariu pe Website-ul B2C cu privire la Produsul achizitionat. 

V. Comanda

Utilizatorul poate efectua Comenzi pe Website-ul B2C prin adaugarea in Cos a Produselor dorite.

Un Produs adaugat in Cos este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Produs in Cos, nu atrage dupa sine inregistrarea unei Comenzi si nici rezervarea automata a Produsului.

Disponibilitate Produselor se dermina in mod automatizat pe baza unui algoritm care va afisata pe Website-ul B2C, una dintre urmatoarele variante:

• “stoc disponibil”;

• “stoc limitat”;

• “stoc indisponibil”.

Informatiile mentionate de Utilizator in Comanda plasata sunt necesare pentru procesarea corecta si eficienta a Comenzii. Utilizatorul are obligatia sa completeze corect formularul de Comanda si sa indice persoanele catre care se face facturarea si livrarea. Adresa de e-mail este foarte importanta deoarece informatiile legate de Comanda vor fi transmise prin e-mail. 

Daca adresa de livrare nu este aceeasi ca adresa de facturare, Utilizatorul este obligat sa indice acest lucru in formularul de Comanda. Daca adresa de livrare sau adresa de facturare sau ambele nu sunt aceleasi cu adresa care este inregistrata in Contul de Utilizator, Utilizatorul are obligatia sa introduca adresele de facturare si/sau de livrare valabile pentru Comanda respectiva. 

Prin plasarea Comenzii Utilizatorul garanteaza ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.

Ulterior plasarii comenzii, Vanzatorul va confirma Utilizatorului primirea Comenzii prin transmiterea unui e-mail la adresa de e-mail disponibila in Contul de Utilizator.

Daca Comanda este realizata telefonic, Vanzatorul poate si va solicita Utilizatorului plata unui avans la momentul Comenzii.

Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Utilizator, in urma unei notificari prealabile adresate Utilizatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata  pretinde celeilalte parti daune-interese in urmatoarele cazuri:

• in cazul platii online:

o tranzactia nu a fost acceptata de catre banca emitenta a cardului Utilizatorului;

o tranzatia a fost invalidata de catre procesatorul de carduri agreat de Vanzator.

• datele furnizate de catre Utilizator pe Website-ul B2C sunt incomplete si/sau incorecte.

Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Produselor din Comanda cu notificarea Utilizatorului la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului si va returna suma achitata pentru produsele scoase din Comanda.

VI. Metode de plata

Pentru efectuarea platii Produselor comandate, puteti alege dintre urmatoarele metode de plata: 

• plata online;

• numerar/cash la livrare (ramburs).

Daca Utilizatorul alege ca metoda de plata plata online, Vanzatorul va trimite informatiile relevante pentru plata. Aceaste informatii vor fi cuprinse si in factura ce va fi trimisa pe adresa de e-mail utilizata in relatie cu Vanzatorul.

In cazul platilor online Vanzatorul nu este si nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Utilizator, incluzand, dar nelimitandu-se la, comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de Leu. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta Utilizatorul.

Datele cardului de plata ale Utilizatorului nu vor fi accesibile Vanzatorului si nici nu vor fi stocate de catre acesta, ci de catre procesatorul de plati integrat in Website-ul B2C, entitate autorizata sa presteze servicii de stocare a datelor de identificare a cardului, despre a carei identitate Utilizatorul va fi informat, anterior introducerii datelor.

Daca Utilizatorul alege plata in numerar/cash la livrare, dupa plasarea Comenzii, Vanzatorul va trimite pe e-mail factura aferenta Produselor comandate ce va contine informatiile relevante in legatura cu Comanda, urmand  ca plata sa fie efectuata la livrare.

Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Utilizatorul are obligatia de a actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul de Utilizator.

Facturile vor fi transmise Utilizatorului prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in Cont si vor fi disponibile in format electronic prin adaugarea acestora in Cont.

VII. Dreptul de retragere si returnarea Produselor

În conformitate cu dispozițiile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, consumatorul - persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii, aşa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 din Ordonanţa Guvernului nr. 21/1992 privind protecţia consumatorilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare - are dreptul de a se retrage din Contract si de a returna un Produs cumpărat on-line(printr-un contract încheiat la distanță) in termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri, cu excepția costurilor directe legate de returnarea produselor pentru care se dorește returul

Persoanele juridice nu beneficiază de prevederile privind retragerea din contract în acord cu dispozițiile O.U.G. 34/2014.

Perioada de retragere din Contract expira in termen de 14 zile calendaristice calculate din:

• ziua in care consumatorul intra in posesia fizica a ultimului Produs – in cazul in care consumatorul comanda printr-o singura Comanda produse multiple care vor fi livrate separat;

• ziua in care consumatorul intra in posesia fizica a ultimului Produs sau a ultimei piese – in cazul livrarii unui Produs care consta din mai multe loturi sau piese.

Termenul de 14 zile calendaristice de mai sus va fi respectat de către consumator în caz contrar acesta va pierde dreptul de retragere din contract, așa cum este prevăzut acest drept prin dispozițiile OUG 34/2014.

Daca consumatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va putea completa online formularul de retur disponibil pe Website-ul B2C - https://www.micul-fermier.ro/conditii-de-retur.   

O copie a formularului de retur ce poate fi tiparita de catre consumator din Contul propriu, sau direct din e-mailul de confirmare a returului primit de la Vanzator, trebuie semnata si atasata coletului ce contine Produsele ce urmeaza a fi returnate, astfel incat sa fie vizibila fara a desface respectivul colet.

Consumatorul returneaza produsele in decurs de cel mult 14 zile calendaristice de la data la care acesta a comunicat Vanzatorului decizia sa de retragere din Contract.

Costul de retur NU este suportat de catre Vanzator, toate costurile directe legate de returnarea produselor inclusiv costul aferent transportului sunt suportate de către consumator și nu se returnează

În cazul contractelor on-line (contractele încheiate la distanță), în cazul cărora produsele au fost livrate la domiciliul Consumatorului la momentul încheierii contractului, Vânzătorul preia produsele pe cheltuiala sa dacă produsele, prin natura lor, nu pot fi returnate în mod normal prin poştă.

Vanzatorul ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea Consumatorului, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, in contul bancar indicat de Consumator, in termen de cel mult 14 zile calendaristice de la data la care este informat de decizia Consumatorului de retragere din Contract. Consumatorul nu suporta niciun comision in urma rambursarii. Suma va fi returnata prin virament bancar in contul bancar valid (lei) deschis pe numele Consumatorului de către acesta și comunicat Vânzătorului, prin mandat postal.

Vânzătorul nu va rambursa costurile suplimentare în cazul în care Consumatorul  a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de Vânzător.

Vanzatorul poate amana rambursarea pana la data receptionarii Produselor sau pana la momentul primirii unei dovezi din partea Consumatorului conform careia acesta a trimis Produsele catre Vanzator, luandu-se in considerare data cea mai apropiata.

Consumatorul are obligatia ca odata cu returnarea Produsului sa returneze si eventualele cadouri care au insotit Produsul respectiv, daca este cazul, precum si toate accesoriile acestuia. 

In functie de Produsele disponibile pe Website-ul B2C, Consumatorul nu se poate retrage din Contract si nu poate returna urmatoarele categorii de Produse:

• Produse al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care Vanzatorul nu le poate controla si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;

• Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de Consumatorul sau personalizate in mod clar;

• Produse care sunt susceptibile a se deteriora rapid;

• Produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

• Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;

Consumatorulare dreptul de a testa si verifica Produsele cumparate in masura in care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a acestora. In acest caz, Consumatorul are obligatia de a le manipula si inspecta in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin fizic real. 

Consumatorul este responsabil pentru orice diminuarea a valorii Produselor care rezulta din alte manipulari ale Produsului decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii.

In cazul in care Consumatorul isi exercita dreptul de retragere dupa ce a utilizat Produsele intr-o masura care depaseste limita necesara stabilirii naturii, caracteristicilor si modului de functionare a acestora, Consumatorul este responsabil pentru eventuala diminuare a valorii.

Daca Produsul returnat este deteriorat sau este returnat cu accesorii lipsa, Vanzatorul are dreptul de a solicita o taxa pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea Produsului ca resigilat sau poate fi refuzata receptia acestuia.

Produsele returnate ce prezinta urme de uzura se accepta retur numai dupa aducerea lor la conformitate. Valorea finala necesarea aducerii Produselor la conformitate va fi comunicata de Vanzator si se va suportata de Consumator si se stabileste in functie de valoarea pieselor ce trebuie inlocuite si a manoperei de reconditionare sau ca diferenta dintre valoarea initiala a produsului nou si valoarea de revanzare a Produsului folosit.

E-fishent SRL îsi rezerva dreptul de a refuza acceptarea returului in urmatoarele situatii:

  • returnari repetate (mai mult de doua retururi repetate pentru acelasi tip, marca si model de produs).
  • daca au fost cumparate mai multe produse de acelasi tip, marca si model, se accepta returnarea unui singur produs desigilat (restul de produse sunt acceptate numai daca sunt sigilate in ambalajul original cu toate etichetele originale).

Recomandam Cumparatorului atunci cand isi exercita dreptul de retragere din contract,  sa returneze produsul in ambalajul original nedeteriorat, protejat prin înfoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat în cutie din carton (fără etichete lipite pe acesta, fără tăieturi, rupturi etc.) și împreună cu toate accesoriile acestuia.

RETURNAREA PRODUSELOR NECONFORME

Utilizatorul poate solicita returul produselor achiziţionate  în urmatoarele situaţii:

  • Produsele sunt neconforme cu specificaţiile de pe site;

Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta prezentată pe site Consumatorul  va putea solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de catre Vânzător.

În cazul în care Consumatorul optează pentru înlocuirea produsului cu un alt produs de o valoare mai mare, acesta va plăti diferența produsului, iar dacă valoarea produsului înlocuitor este mai mica, Consumatorul va primi o rambursare parțială, respectiv diferența între produsul initial și produsul înlocuitor.

  • Produsele au fost livrate eronat de către vânzător;

Produsele livrate Consumatorului nu corespund ca marca, categorie sau model cu produsul comandat de catre Utilizator;

În cazul în care Vânzătorul a livrat din eroare un alt produs decat cel comandat de Consumator acesta va semnala cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de Vânzător.

  • Produsele se dovedesc nefuncţionale în termenul general de garanție - 30 zile de la livrare;

Dacă produsul primit se dovedeşte nefuncţional în termenul general de garanție (30 zile calendaristice) - ridicarea de la sediul vânzătorului sau recepţia prin curier – Consumator poate reclama acest lucru şi solicita repararea, returnarea produsului în acest termen, în vederea înlocuirii cu un produs nou. Dacă produsul nu mai este pe stoc, Consumatorul poate opta pentru înlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrală a contravalorii.

În conformitate cu dispozițiile Art. 11 (2) din Ordonanţa de Urgenţă nr. 140 din 28 decembrie 2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri, pentru ca bunurile să fie aduse în conformitate, consumatorul poate opta între reparaţie şi înlocuire, cu excepţia cazului în care măsura corectivă aleasă ar fi imposibilă sau, în comparaţie cu cealaltă măsură corectivă disponibilă, ar impune vânzătorului costuri care ar fi disproporţionate, luând în considerare toate circumstanţele, inclusiv următoarele:

a) valoarea bunurilor în cazul în care nu ar fi existat neconformitatea;

b) gravitatea neconformităţii; sau

c) dacă măsura corectivă alternativă ar putea fi executată fără vreun inconvenient semnificativ pentru consumator.

Consumatorii pot să opteze pentru o anumită măsură corectivă în cazul în care neconformitatea bunurilor este constatată la scurt timp după livrare, fără a depăşi 30 de zile calendaristice.

Vânzătorul va prelua bunurile pe propria cheltuială.

Repararea sau înlocuirea bunurilor se va efectua într-un termen rezonabil care nu poate depăşi 15 zile calendaristice din momentul în care vânzătorul a fost informat de către consumator cu privire la neconformitate şi care este stabilit de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, luându-se în considerare natura şi complexitatea bunurilor, natura şi gravitatea neconformităţii şi efortul necesar pentru finalizarea reparaţiei sau înlocuirii;

Orar privind procesarea si livrarea comenzilor:

Comenzile pot fi plasate online oricand, dar perioada de procesare a acestora se desfasoara zilnic, in zilele lucratoare de luni pana vineri, inclusiv, in intervalul 07.30 – 16.00.

Comenzile pot fi plasate telefonic in zilele lucratoare de luni pana vineri, inclusiv, intre orele: 07.30 – 16.00, la nr. de telefon: 0374 496 580,  (linie telefonică cu tarif normal)

Comenzile plasate online in zilele de sambata, duminica si sarbatorile legale vor fi procesate in urmatoarea zi lucratoare.

VIII. Garantie si service postvanzare

Toate Produsele disponibile pe Website-ul B2C beneficiaza de garantia legala oferita conform legislatiei in vigoare, pentru o perioada de 24 de luni. 

Pe pagina fiecarui Produs disponibil pe site Vanzatorul publica Manualul de utilizare al Produsului ce cuprinde certificatul de garantie cu toate detaliile necesare pentru a putea beneficia de garantie.

IX. Recenzii, comentarii, comunicari si alte tipuri de continut

Utilizatorii pot publica pe Website-ul B2C recenzii, comentarii, pot trimite sugestii, idei, pune intrebari, cu conditia ca continutul acestora sa nu fie ilegal, obscen, amenintator, defaimator, sa nu incalce drepturile de proprietate intelectuala, sa nu contina virusi informatici, comunicari comerciale, sa nu aiba natura politica, sa nu instige la ura sau intoleranta pe motive etnice, religioase, rasiale, de orientare sexuala. Daca Vanzatorul constata incalcarea repetata a acestei obligatii de catre Utilizator, are dreptul da a inchide Contul Utilizatorului. Vanzatorul are dreptul de a nu publica toate comentariile si recenziile propuse de catre Utilizator.

In vederea publicarii pe Website-ul B2C Utilizatorul are obligatia de a nu folosi adrese de e-mail sau identitati false. 

Vanzatorul isi rezerva dreptul, dar nu are obligatia, de a elimina sau de a edita toate tipurile de recenzii si comentarii publicate de catre Utilizatori. 

Prin publicarea de recenzii si comentarii pe Website-ul B2C, Utilizatorul transmite in beneficiul Vanzatorului drepturile de proprietate intelectuala asupra materialelor publicate, in mod exclusiv, perpetuu, irevocabil si nelimitat teritorial. 

Prin postarea de recenzii, comentarii, comunicari pe website-ul B2C, Utilizatorul:

• acorda Vanzatorului dreptul de a folosi numele acestuia in relatie cu materialele publicate;

• garanteaza ca detine dreptul de proprietate intelectuala asupra materialelor pe care le publica;

• garanteaza ca materialele publicate nu incalca conditiile de publicare a recenziilor si comentariilor pe Website-ul B2C.

Vanzatorul are dreptul de a modifica, reproduce, transmite, adapta, publica, distribui materialele publicate de catre Utilizatori pe Website-ul B2C. 

Vanzatorul nu este responsabil si nu isi asuma responsabilitatea pentru materialele publicate pe Website-ul B2C de catre alte terte parti. 

X. Cesionarea si subcontractarea

Vanzatorul are dreptul de a cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru prestarea serviciilor ce tin de onorarea Comenzilor, ramanand responsabil fata de Utilizator pentru toate obligatiile contractuale.

XI. Limitarea raspunderii si forta majora 

Vanzatorul nu este responsabil pentru daune de orice fel pe care Utilizatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei obligatii conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Produselor.

Vanzatorul, afiliatii si/sau, in general, furnizorii de Produse sau servicii ai Vanzatorului nu pot fi facuti responsabili pentru nicio intarziere sau eroare rezultand direct sau indirect din cauze care nu depind de vointa Vanzatorului sau a afiliatilor si/sau a furnizorilor. 

Aceasta exonerare include, dar nu se limiteaza la: 

• erorile de functionare a echipamentului tehnic folosit de catre Vanzator in realizarea activitatii sale, incusiv produse din cauza virusilor informatici, accesului neautorizat in sistemele Vanzatorului sau de erorile de operare;

• lipsa functionarii conexiunii la internet si telefonie;

• situatiile de forta majora stipulate de legislatia in vigoare.

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare, total sau partial, este datorata unui eveniment de forta majora. 

Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte daune-interese.

XII. Proprietatea Intelectuala

Continutul si designul platformei online Micul Fermier, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe platforma online Micul Fermier, precum si orice alt material avand legatura cu acesta trimis Utilizatorului prin email sau furnizat prin orice alta modalitate (exemplu: articole, design, descriere produse si orice alte materiale), apartin entitatilor din grupul Micul Fermier si/sau colaboratorilor sai - acolo unde acest lucru este specificat in mod expres - si sunt protejate de legislatia privind proprietatea intelectuala. 

Utilizatorul nu poate utiliza, reproduce sau permite nimanui sa utilizeze sau sa reproduca continutul si designul platformei online Micul Fermier, precum si orice alt material avand legatura cu acesta fara a detine o permisiune scrisa, prealabila din partea entitatilor din grupul Micul Fermier.

Utilizatorul nu poate folosi cadre (frames in sensul limbajului HTML) sau tehnici de incadrare (framing techniques in sensul limbajului HTML) pentru marci, logo-uri, sau alte informatii protejate de legea dreptului de autor (inclusiv imagini, texte, interfete, formulare) ale entitatilor din grupul Micul Fermier fara a detine o permisiune scrisa, prealabila, din partea entitatilor din grupul Micul Fermier.

Este permisa crearea limitata, revocabila si neexclusiva a hiperlinkurilor catre pagina de index a Website-ului B2C, atata timp cat aceasta actiune nu prezinta serviciul Website-ului B2C intr-o lumina falsa, inselatoare, derogatorie sau ofensiva.

Utilizatorul nu poate folosi logo-ul entitatilor din grupul Micul Fermier sau alte proprietati grafice, sau marci ca parte a hyperlinkurilor fara a detine o permisiune scrisa, prealabila, din partea entitatilor din grupul Micul Fermier.

Utilizatorul nu are dreptul de a copia, distribui, publica, transfera catre terte parti, modifica si/sau altfel altera, utiliza, lega la, expune, include orice continut in orice alt context decat cel original intentionat de entitatile din grupul Micul Fermier, de a include orice continut in afara platformei online Micul Fermier, de a indeparta insemnele care semnifica dreptul de autor al entitatilor din grupul Micul Fermier asupra continutului precum si de a participa la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea continutului, decat cu acordul scris expres al entitatilor din grupul Micul Fermier.

Vanzatorul respecta drepturile de proprietatea intelectuala ale tertilor. Daca ati observat ca website-ul B2C contine informatii care incalca drepturile tertilor de proprietate intelectuala, va rugam sa ne trimiteti o instiintare la adresa de e-mail sau sa ne contactati la numarul de telefon sau la adresa de corespondenta, afisate pe Website-ul B2C.

XIII. Protectia datelor personale

Prin inregistrarea ca Utilizator al Website-ului B2C Vanzatorul solicita o serie de date personale ale Utilizatorului, precum numele si prenumele, adresa de email, data nasterii, dar si alte informatii cu caracter personal, care sa permita identificarea Utilizatorului.

De asemenea, pentru a va abona la newsletterul furnizat de Vanzator Utilizatorul trebuie sa comunice o adresa de e-mail valida si sa isi exprime consimtamantul in acest sens. 

Utilizatorul poate accesa pagina dedicata Politicii de Confidentialitate pentru a se informa cu privire la datele cu caracter personal prelucrate de Vanzator, precum si cu privire la drepturile recunoscute de legislatia in domeniul protectiei datelor cu caracter personal.

XIV. Legislatia aplicabila

Prezentii Termenii si conditii se supun legislatiei romane.

In caz de litigiu, Vanzatorul si Utilizatorul vor incerca rezolvarea pe cale amiabila a acestuia, in termen de 30 de zile lucratoare de la momentul la care Vanzatorul sau Utilizatorul isi comunica unul altuia eventualul diferend. 

In cazul in care nu se poate ajunge la o intelegere in termenul precizat anterior, litigiile dintre Vanzator si Utilizator se vor supune rezolvarii instantelor judecatoresti competente.

XV. Prezentarea ofertei si actualizarea Termenilor si conditiilor

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a opera oricand, orice modificari asupra preturilor si datelor tehnice prezente pe Website-ul B2C, fara o instiintare prealabila a Utilizatorului. Datele tehnice prezente pe Website-ul B2C au caracter informativ si nu reprezinta o obligatie contractuala. Fotografiile de pe Website-ul B2C au caracter informativ si pot exista diferente intre acestea si Produs.

Daca in viitor va fi necesara revizuirea Termenilor si conditiilor, Vanzatorul va publica pe Website-ul B2C varianta revizuita. Utilizatorul are oblligatia sa verifice periodic continutul prezentilor Termeni si conditii.  

XVI. Contact

Orice intrebari, reclamatii sau solicitari de informatii suplimentare despre acesti Termeni si conditii, pot fi adresate:

• In scris sau la Sediu Social: Linia de Centura nr.5, Parcul industrial CTPark Bucharest North, Unitatea D, parter, Spatiul D1, biroul nr.27, Stefanestii de Jos, Ilfov,

• Pe email la adresa: marketing@micul-fermier.ro;

• Telefonic la numarul: 0374 496 580.